.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام جالب استاندار مازندران در بازدید سرزده از یک بیمارستان
بازدید از بخش جراحی، اورولوژی و جراحی کلیه و مجاری ادراری دیگر برنامه بازدید استاندار مازندران بود که مسئولان بیمارستان درب این بخش را برای جلوگیری از حضور استاندار بسته بودند...

شمال نیوز: استاندار مازندران به طور سرزده از بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بابل بازدید کرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران به مناسبت عید قربان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی بابل از بیماران این بیمارستان دلجویی کرد.

ربیع فلاح که بدون تشریفات اداری در جمع بیماران حضور یافته بود مورد استقبال گرم بیماران و همراهان آنها قرار گرفت.

استاندار مازندران در شروع بازدید با حضور در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل از نزدیک با بیماران دیدار و در جریان مداوای آنها قرار گرفت.

سوپروایزر اورژانس، ربیع فلاح جلودار را در جریان وضعیت بیماران و نحوه مداوای آنها قرار داد.

بخش آی‌سی‌یو دومین ایستگاهی بود که استاندار مازندران در جریان وضعیت خدمات دهی این بخش قرار گرفت.کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات این بخش بود.

بازدید از بخش جراحی، اورولوژی و جراحی کلیه و مجاری ادراری دیگر برنامه بازدید استاندار مازندران بود که مسئولان بیمارستان درب این بخش را برای جلوگیری از حضور استاندار بسته بودند.

تلاش‌های مسئولان بیمارستان برای بسته نگهداشتن این در بی‌فایده بود.

بوی بد ناشی از عدم وجود تهویه، مستهلک بودن تخت‌ها از مشکلات اصلی این بخش بود که با وجود مشکلاتی که در این بخش مشاهده می‌شد، تعدادی از این بیماران در این بخش تحت درمان قرار گرفته بودند.
سوپروایزر بخش، کمبود بودجه، کمبود تجهیزات و نبود نیروی انسانی را علت اصلی مشکلات این بخش عنوان کرد.

در پایان بازدید یک ساعته، استاندار مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بابل با تقدیر از پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید بهشتی بابل، گفت: در بازدید از بیمارستان، تمامی بیماران از نحوه سرویس‌دهی پرسنل و پزشکان بیمارستان تقدیر کردند و این امر برای من جای بسی خوشحالی است.

ربیع فلاح افزود: بیمارستان شهید بهشتی بابل با کمبودهای زیادی مواجه است و با توجه به فضای محدود بیمارستان و تراکم بیماران نیاز است تحولات اساسی در این بیمارستان انجام شود.

وی در پایان بیان داشت: در کوتاه مدت باید با ارائه راهکارهای مناسب نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام شود و در درازمدت باید فضای فیزیکی مناسبی برای بیمارستان تعریف شود.

گزارش: طاهره عبدی-خبرگزاری فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 25 مهر 1392
اقای استاندار بجز بابل شهر های دیگه ای هم تو این استان هستند.جلسه با شورای شهر بابل،دیدار با نخبگان بابل،بازدید از بیمارستان بابل...
هم وطن 25 مهر 1392
خواهش میکنیم استاندار محترم از فنی وحرفه ای هم بازدید سرزده داشته باشند .با تشکر وامتنان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.